Reklama

Lauko reklama. Privalumai ir trūkumai

1. Pasiekiamumas. Pastačius lauko stendai strategiškai gerose vietose, reklamą mato didelis skaičius žmonių. Paprastai ją mato tie patys žmonės, todėl ji geriau įsimenama. Norint, kad firmos reklamą pamatytų kuo didesnis skaičius žmonių, stendai išdėstomi keliuose geografiniuose regionuose.

  • Brangumas. Lyginant pagal CPT rodiklį (kaina tūkstančiui vartotojų) lauko reklama yra palygti brangi. Norint, kad firmos reklama būtų matoma, reikia pasirinkti didelius reklaminius plotus lauke, tačiau jų nuoma yra gana brangi. Pasirenkant mažesnius reklaminius plotus sutaupoma, tačiau tada reklama mažiau matoma.
  • Pastovumas. Išorinės reklamos priemonės nereikia dažnai keisti, kurti vis naujų reklaminių maketų, todėl ji tinka firmos ar produkto ilgalaikei strategijai ar įvaizdžiui formuoti.

2. Operatyvumo trūkumas. Lauko reklamos kampanija turi būti suplanuota iš anksto, reklaminis pranešimas yra ilgalaikio pobūdžio, todėl, norint greitai paskelbti kokią nors žinią, reikia rinktis kitas reklamos priemones.

3. Paprastumas. Lauko reklama nereikalauja sudėtingų informacijos pateikimo formų, yra paprasta. Ji pateikiama taip, kad būtų aiški dideliam potencialių vartotojų ratui.

 

Atsakyti

Jūsų el. pašto adresas nebus skelbiamas. Privalomi laukeliai pažymėti ženklu *

*